1. Чи є накладений платіж?
Ні, ми не працюємо з накладеним платежем. Таке рішення було прийнято враховуючи індивідуальну специфіку нашої продукції (кожен виріб містить індивідуальні елементи). Ми працюємо ОФІЦІЙНО. Всі оплати по замовленням здійснюються на рахунки ФОП. Тобто, таким чином ми зобов'язуємось виготовити та відправити Вам товар згідно з оплаченим замовлення. А у Вас є підтвердження - гарантія (сплачений рахунок на ФОП) на отримання товару.
2. На сайті вказано, що Ви працюєте за передплатою 50%. Тобто, 50% до виготовлення товару, і 50% після отримання товару на руки?
Ні, не зовсім так. Процедура оплати/виготовлення/відправлення виглядає наступним чином:
- Ви звертаєтесь до нас з запитом на виготовлення виробу з індивідуальним гравіюванням;
- Ми готуємо макет майбутнього виробу та погоджуємо його з Вами;
- Якщо макет абсолютно влаштовує - необхідно внести передплату 50%;
- Ми запускаємо замовлення в роботу;
- Після виготовлення робимо фото готового виробу та відправляємо Вам;
- Якщо Вас все влаштовує - необхідно сплатити залишок - 50%;
- Як тільки надходить оплата за замовлення, ми відправляємо товар за вказаною адресою.
3. Які гарантії відправлення товару та його якості?
Ми працюємо ОФІЦІЙНО, тому оплата на розрахунковий рахунок ФОП зобов'язує нас, як продавців виготовити та відправити Вам товар. Всі товари майстерні мають високу якість. Ми гарно пакуємо замовлення перед відправкою, тому при транспортуванні воно не пошкоджується. Але ми не можемо контролювати роботу перевізника. Тому, інколи можуть виникати ситуації з пошкодженням виробів. Ми рекомендуємо ретельно оглядати вироби при отримані, і при виявлені дефектів чи браку відмовлятись від отримання замовлення в поштовому відділені.
Заміну товару або повернення коштів ми здійснюємо на основі ЗУ «Про захист прав споживачів». Детально умови заміни товару та повернення коштів описані в розділі Повернення та обмін на нашому сайті.
4. Чи можна змінити написи, картинки на зображених товарах на сайті?
Так, звісно можна. Ми виготовляємо персоналізовані вироби відповідно ваших побажань. Вам достатньо вказати бажаний текст або зображення на виробі, а ми підготуємо для Вас макет з візуалізацією.
5. Чи впливає на ціну персоналізація?
Ціна виробу на сайті вказана для товарів з стандартними характеристиками (розмір, об'єм тощо) та видом персоналізації (одностороннє гравіюванням, нанесення на 2 сторони тощо). Якщо у Вас є потреба в нестандартному виробі (більші чи менші розміри за вказані на сайті) чи додатковій персоналізації (напис з 2-х сторін, додатковий малюнок тощо), в такому випадку ціна буде відрізнятись від вказаної на сайті. Такий виріб прораховується індивідуально у менеджерів.
6. Які терміни виготовлення замовлень?
Терміни виготовлення замовлень стандартні - від 2-х до 8-ми робочих днів (графік роботи майстерні - ПН-ПТ з 9.00 по 18.00). Якщо майстерня дуже завантажена (перед святами), то термін виготовлення буде максимальний. Якщо майстерня частково завантажена, тоді замовлення виготовляється в мінімальні терміни. Також, на швидкість виготовлення впливає тираж. Якщо мова йде про індивідуальні замовлення, то термін виготовлення стандартний. Якщо ж мова йде про корпоративні замовлення (від 100 шт), тоді терміни виготовлення обговорюються індивідуально з менеджером.
7. Де можна почитати відгуки про Wooden Page?
Відгуки про нас можна почитати в Google відгуках, на нашому сайті в розділі Відгуки та в картках товару відповідно.
8. А скільки діє знижка на наступну покупку, яку отримує клієнт після замовлення?
Знижка на наступне замовлення діє протягом 30 днів після здійснення покупки.
9. Чому такі високі ціни?
Ми виготовляємо наші вироби з матеріалів високої якості, безпечних для здоров'я. Всі вироби виготовляються вручну, з індивідуальною персоналізацією. Наші менеджери 24/7 на зв'язку, щоб Ви отримали якісну консультацію та свої вироби вчасно. А над розробкою та виготовленням виробу працює ціла команда з дизайнерів та майстрів виробництва. Кожен наш виріб - витвір мистецтва з унікальним дизайном.
10. Коли відбувається відправка готових виробів?
Відправка готових виробів відбувається щодня в робочі дні після 17.00 (графік роботи майстерні ПН-ПТ з 9.00 по 18.00).
11. А можна відправити моє замовлення зранку?
Ми відправляємо всі наші замовлення після 17.00. І на це є причини. Всі відправлення з сортувальних терміналів перевізників виїжджають лише увечері. Ваше відправлення буде знаходитись у відділені до вечора, навіть якщо його надати у відділення о 9.00 відповідно.
12. Чи є знижки на корпоративні замовлення?
Так, є. Для корпоративних клієнтів у нас передбачена індивідуальна система знижок. Відсоток знижки залежить від кількості, виду товару та персоналізації. Точні розміри знижок необхідно прораховувати в наших менеджерів.