Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно Закону України «Про захист прав споживачів»
Повернення та обмін товарів належної якості:
Умови повернення товарів
Покупець може повернути товар у відділені пошти (доставка у відділення), при отриманні від кур'єра (адресна доставка або самовивіз) попередньо оглянувши товар на місці. Якщо покупець забирає товар без попереднього огляду, і заявляє про бажання повернення на наступний день чи пізніше від дати отримання на пошті - повернення такого виробу можливе за погодженням менеджера не пізніше 14 робочих днів з моменту оформлення покупки.
Повернути та обміняти можливо товар, який не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром (ст.9 ЗУ “Про захист прав споживачів").
Якщо товар виготовлений за індивідуальним замовленням, містить персоналізацію (ініціали, імена, індивідуальні малюнки розроблені під замовника), та не може після повернення бути повторно реалізований продавцем, то така продукція поверненню та обміну не підлягає.
Оплата зворотної доставки
У випадку відмови від виробу належної якості покупцем, фінансові витрати зі зворотної доставки лягають на покупця повною мірою. Якщо товар був отриманий самовивозом, покупець може самостійно доставити товар до місця самовивозу для повернення.
Умови повернення коштів
Грошові кошти, сплачені за товар повертаються клієнту на розрахунковий рахунок з якого була здійснена оплата товару. Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів.
Контактна інформація для повернення товару
Для оформлення повернення товару зверніться до нашого менеджера:
+38 093 339 25 86 (Viber, Telegram);
+38 098 358 86 24;
+38 095 482 16 47;
+38 093 494 68 03.
Повернення та обмін товарів неналежної якості:
Умови повернення товарів
Покупець може повернути товар неналежної якості у відділені пошти (доставка у відділення), при отриманні від кур'єра (адресна доставка або самовивіз) попередньо оглянувши товар на місці. Якщо покупець забирає товар без попереднього огляду, і заявляє про бажання повернення на наступний день чи пізніше від дати отримання на пошті - повернення такого виробу не можливе.
Оплата зворотної доставки
У випадку відмови від виробу неналежної якості покупцем, фінансові витрати зі зворотної доставки лягають на продавця повною мірою. Якщо покупець бажає замінити товар неналежної якості на новий, всі витрати з повторної доставки лягають на продавця повною мірою.
Умови повернення коштів
Грошові кошти, сплачені за товар повертаються клієнту на розрахунковий рахунок з якого була здійснена оплата товару. Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів. В разі виявлення бажання замінити товар неналежної якості на новий, повернення грошових коштів не відбувається, а продавець зобов’язується повторно виготовити та відправити новий товар належної якості клієнту в терміни визначені та оговорені з менеджером.
Контактна інформація для повернення товару
Для оформлення повернення товару зверніться до нашого менеджера:
+38 093 339 25 86 (Viber, Telegram);
+38 098 358 86 24;
+38 095 482 16 47;
+38 093 494 68 03.